جلد 18، شماره 2 - ( 2-1398 )                   جلد 18 شماره 2 صفحات 206-201 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده:   (2753 مشاهده)
چکیده
گروه‌های کوچک که در حالت بهینه، از 8 تا 12 نفر تشکیل می‌گردد، فرصت‌های بی نظیری را برای آموزش و یادگیری به‌وجود می‌آورد. تقریباً تمامی محققین بر این باورند که یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب می‌گردد تا فعالیت‌های آموزش و یادگیری در گروه‌های کوچک به بهترین حالت صورت پذیرد، وجود رهبر یا هماهنگ کننده، در یک گروه می‌باشد. هدف از نگارش مقاله حاضر، بیان مهم‌ترین دستورالعمل‌هایی است که به یک هماهنگ کننده کمک می‌نماید تا فعالیت اعضاء گروه خود را به نحو صحیح هدایت نماید.
واژه‌های کلیدی: گروه‌های کوچک، آموزش، یادگیری، هماهنگ کننده
متن کامل [PDF 240 kb]   (1024 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (1216 مشاهده)  
نوع مطالعه: گزارش كوتاه | موضوع مقاله: بیوشیمی
دریافت: 1398/2/29 | پذیرش: 1398/2/29 | انتشار: 1398/2/29

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.