جلد 18، شماره 12 - ( 12-1398 )                   جلد 18 شماره 12 صفحات 1315-1309 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده:   (1764 مشاهده)
چکیده
استفاده از گروههای کوچک به منظور آموزش و یادگیری، تاریخچه بسیار طولانی دارد. شواهد موجود نشان می‌دهند که با استفاده از دستورالعملهای تدوین شده، می‌توان به بازدهی آموزشی گروههای کوچک افزود. یکی از این دستورالعملها پیرامون فعالیت‌هایی است که به منظور شکستن فضای سرد ابتدای جلسه باید توسط هماهنگ کننده گروه به عمل آید. این فعالیتها که به یخ شکنی معروفند، از اهمیت قابل توجهی برخوردارند. هدف از نگارش مقاله حاضر، معرفی برخی از مهمترین این فعالیتها همراه با ارائه قوانین کلی در کاربرد آنها می‌باشد.
واژههای کلیدی: گروههای کوچک، آموزش، یادگیری، فعالیتهای یخ شکنی

متن کامل [PDF 234 kb]   (515 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (940 مشاهده)  
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: آمار و اپيدميولوژي
دریافت: 1398/9/27 | پذیرش: 1398/9/27 | انتشار: 1398/9/27

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.