جلد 18، شماره 2 - ( 2-1398 )                   جلد 18 شماره 2 صفحات 206-201 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rezaeian M. The Role of Facilitator in Teaching and Learning Within Small Groups: A Continuing Education Article . JRUMS. 2019; 18 (2) :201-206
URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-4775-fa.html
رضائیان محسن. نقش هماهنگ کننده در آموزش و یادگیری گروههای کوچک: یک مقاله آموزش مداوم . مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان. 1398; 18 (2) :206-201

URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-4775-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده:   (1707 مشاهده)
چکیده
گروه‌های کوچک که در حالت بهینه، از 8 تا 12 نفر تشکیل می‌گردد، فرصت‌های بی نظیری را برای آموزش و یادگیری به‌وجود می‌آورد. تقریباً تمامی محققین بر این باورند که یکی از مهم‌ترین عواملی که سبب می‌گردد تا فعالیت‌های آموزش و یادگیری در گروه‌های کوچک به بهترین حالت صورت پذیرد، وجود رهبر یا هماهنگ کننده، در یک گروه می‌باشد. هدف از نگارش مقاله حاضر، بیان مهم‌ترین دستورالعمل‌هایی است که به یک هماهنگ کننده کمک می‌نماید تا فعالیت اعضاء گروه خود را به نحو صحیح هدایت نماید.
واژه‌های کلیدی: گروه‌های کوچک، آموزش، یادگیری، هماهنگ کننده
متن کامل [PDF 240 kb]   (578 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (721 مشاهده)  
نوع مطالعه: گزارش كوتاه | موضوع مقاله: بیوشیمی
دریافت: 1398/2/29 | پذیرش: 1398/2/29 | انتشار: 1398/2/29

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2022 CC BY-NC 4.0 | Journal of Rafsanjan University of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb