Iranmanesh F, Ostadebrahimi H, Mirzazadeh A, Azin M. Performance Report of Distance Learning at Rafsanjan University of Medical Sciences During the COVID-19 Pandemic. JRUMS 2020; 19 (4) :423-428
URL:
http://journal.rums.ac.ir/article-1-5467-fa.html
ایرانمنش فواد، استادابراهیمی حمید، میرزازاده عظیم، آذین مهدیه. گزارش عملکرد آموزش از راه دور در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در دوران پاندمی کووید-19. مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان. 1399; 19 (4) :423-428
URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-5467-fa.html
دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده: (1791 مشاهده)
چکیده
پاندمی کووید-19 اختلال زیادی در روند آموزش پزشکی ایجاد کرده است. آموزش از راه دور روشی برای کم کردن این مشکل است. حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تلاش کرده است تا آموزش از راه دور را با استفاده از برنامهای مشتمل بر چشمانداز، استراتژی و برنامهی عملیاتی تا حد ممکن پیادهسازی نماید. با انجام دورههای توانمندسازی، سیاستگذاری، اطلاع رسانی، تامین ابزارهای لازم و رصد مداوم برنامه، 5075 عدد فعالیت آموزشی روی سامانه مدیریت یادگیری نوید ثبت شده است. با این حال هنوز مشکلاتی وجود دارند که باید برطرف شوند که شامل فعال کردن آموزش برخط همزمان، افزایش تعاملات آموزشی و افزایش تولید محتواهای مبتنی بر Sharable Content Object Reference Model (SCORM) است.
واژههای کلیدی: آموزش پزشکی، آموزش از راه دور، کووید-19
نوع مطالعه:
گزارش كوتاه |
موضوع مقاله:
آموزش پزشكي دریافت: 1399/3/31 | پذیرش: 1399/4/30 | انتشار: 1399/4/30