جلد 19، شماره 4 - ( 4-1399 )                   جلد 19 شماره 4 صفحات 428-423 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده:   (1123 مشاهده)
چکیده
پاندمی کووید-19 اختلال زیادی در روند آموزش پزشکی ایجاد کرده است. آموزش از راه دور روشی برای کم کردن این مشکل است. حوزه‌ معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تلاش کرده است تا آموزش از راه دور را با استفاده از برنامه‌ای مشتمل بر چشم‌انداز، استراتژی و برنامه‌ی عملیاتی تا حد ممکن پیاده‌سازی نماید. با انجام دوره‌های توانمندسازی، سیاست‌گذاری، اطلاع رسانی، تامین ابزارهای لازم و رصد مداوم برنامه، 5075 عدد فعالیت آموزشی روی سامانه‌ مدیریت یادگیری نوید ثبت شده است. با این حال هنوز مشکلاتی وجود دارند که باید برطرف شوند که شامل فعال کردن آموزش برخط همزمان، افزایش تعاملات آموزشی و افزایش تولید محتواهای مبتنی بر Sharable Content Object Reference Model (SCORM) است.
واژه‌های کلیدی: آموزش پزشکی، آموزش از راه دور، کووید-19
متن کامل [PDF 228 kb]   (615 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (1046 مشاهده)  
نوع مطالعه: گزارش كوتاه | موضوع مقاله: آموزش پزشكي
دریافت: 1399/3/31 | پذیرش: 1399/4/30 | انتشار: 1399/4/30

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.