جلد 18، شماره 4 - ( 3-1398 )                   جلد 18 شماره 4 صفحات 406-401 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rezaeian M. The Most Important Teaching Methods in Small Groups. JRUMS 2019; 18 (4) :401-406
URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-4630-fa.html
رضائیان محسن. آشنایی با مهم‌ترین شیوه‌های آموزشی در گروههای کوچک . مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان. 1398; 18 (4) :401-406

URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-4630-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده:   (2101 مشاهده)
چکیده
گروههای کوچک که برای یادگیری یک موضوع خاص و یا حل یک مسأله گرد هم میآیند، فرصتهای طلایی آموزشی را رقم میزنند که در صورت استفاده صحیح از این گروه‌ها میتواند  بازدهی خارق العادهای را به همراه داشته باشد. این نکته از آن جهت رخ می دهد که آموزش در گروههای کوچک، یکی از شیوه‌‌های مؤثر آموزشی است که می‌تواند کارآیی بسیار بالایی را در امر یادگیری داشته باشد. گروه‌های کوچک که از حداقل دو نفر شروع شده و ممکن است تا 30 نفر را نیز در برگیرد، دارای پتانسیل‌های بسیار قوی می‌باشند که می‌توانند جریان آموزش و یادگیری را تسهیل نمایند. شیوه‌‌های متنوع آموزشی برای کار در این گروه‌ها پیشنهاد شده است. هدف از نگارش مقاله حاضر معرفی برخی از مهم‌ترین این شیوه‌‌ها می‌باشد.
واژه‌های کلیدی: گروه‌های کوچک، آموزش، شیوه‌
واژه‌های کلیدی: گروه‌های کوچک، آموزش، شیوه‌
متن کامل [PDF 230 kb]   (754 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (1908 مشاهده)  
نوع مطالعه: كاربردي | موضوع مقاله: آمار و اپيدميولوژي
دریافت: 1397/11/23 | انتشار: 1398/3/25

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Journal of Rafsanjan University of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb