جلد 20، شماره 2 - ( 2-1400 )                   جلد 20 شماره 2 صفحات 234-227 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Rezaeian M. Questioning in Small Teaching Groups. JRUMS 2021; 20 (2) :227-234
URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-5677-fa.html
رضائیان محسن. پرسش در گروه‌های کوچک آموزشی. مجله دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان. 1400; 20 (2) :227-234

URL: http://journal.rums.ac.ir/article-1-5677-fa.html


دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان
چکیده:   (1006 مشاهده)
چکیده
گروه‌های کوچکی که برای یادگیری تشکیل می‌گردند، به طور متوسط دارای ده نفر عضو می‌باشند. اگر جلسات این گروه‌ها در مکان مناسبی برگزار گردیده و همه اعضاء نقش‌های خود را به خوبی ایفاء نمایند، گروه به اهداف خارق العاده آموزشی خود دست خواهد یافت. یکی از مهم‌ترین مواردی که کمک می‌نماید تا تمامی اعضاء گروه نقش خود را به درستی ایفاء نمایند، پرسش سؤالات اساسی و مرتبط می‌باشد. بنابراین، هدف از نگارش مقاله حاضر، تشریح جوانب مختلف طرح سؤال در آموزش گروه‌های کوچک می‌باشد.
واژه‌های کلیدی: گروه کوچک، یاددهی- یادگیری، پرسش
متن کامل [PDF 241 kb]   (353 دریافت) |   |   متن کامل (HTML)  (508 مشاهده)  
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: آمار و اپيدميولوژي
دریافت: 1399/8/20 | پذیرش: 1399/12/19 | انتشار: 1400/2/30

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

ارسال پیام به نویسنده مسئول


بازنشر اطلاعات
Creative Commons License این مقاله تحت شرایط Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License قابل بازنشر است.

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مجله علمی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2024 CC BY-NC 4.0 | Journal of Rafsanjan University of Medical Sciences

Designed & Developed by : Yektaweb